Barion Pixel
Sütiket használunk, hogy biztosítsuk a weboldal megfelelő működését és biztonságát, valamint hogy a lehető legjobb felhasználói élményt kínáljuk Neked. 

A jövőben a reklámnézési türelem jutalmat teremhet az Android háza táján

Valószínűleg már minden mobilos felhasználó futott bele olyan Androidos játékokba, amikben egyszer-egyszer vagy nem is ritkán fel-felbukkannak reklámvideók. A végignézésért cserébe erőforrások szoktak járni a leggyakrabban, ami jó üzlet: a fejlesztők alapozhatnak a hirdetésekből befolyó összegekre, a játékosok pedig fokozhatják játékélményüket.

A jövőben a reklámnézési türelem jutalmat teremhet az Android háza táján

Idáig ezt a szisztémát egyedileg voltak kénytelenek beépíteni az appokat készítő programozók, ám most a Google végre úgy határozott, hogy globálisan elérhetővé teszi a Play Áruház reklámkiszolgáló keretrendszerébe épülő módszert. Vagyis ennek köszönhetően a gyakorlatban nemcsak gyorssá, hanem egyszerűvé avanzsál a jutalmazási rendszer játékokhoz való hozzáadása, s ráadásul akár más típusú platformon is működőképes lehet a megoldás. A jelenleg nyílt bétájú mechanizmus a reklámokat az AdMob rendszeren keresztül szolgálja ki.

Tartalomhoz tartozó címkék: hír Mobiltelefon Android google
Az oldal tetejére