Barion Pixel
Sütiket használunk, hogy biztosítsuk a weboldal megfelelő működését és biztonságát, valamint hogy a lehető legjobb felhasználói élményt kínáljuk Neked. 

Gyakori kérdések

Milyen cég áll azolcsosag.hu mögött?

Weboldalunk, azolcsosag.hu üzemeltetője a  Droid Mobiles Kft.  (Csomád, Kossuth Lajos út 79. a társaságot nyilvántartásba vevő cégbíróság megnevezése: Pest Megyei Bíróság, mint Cégbíróság, Cg:13 09 199778.

Célunk nem más, minthogy mindenki - így a Te - számodra is elérhető közelségbe hozzuk a Kínában kapható Dual Sim mobilok, innovatív kütyük és életmód termékek széles kínálatát.

Mindezt úgy, hogy akár különösebb angol tudás nélkül is válogathass kedvedre és a hazai piaci árhoz képest kevesebbért, több szolgáltatás mellett élvezhesd a legmodernebb eszközöket!

Milyen problémára kínálunk megoldást?

Föld

Hidat alkotunk a diszkont árak paradicsoma azaz (Kína) és a vásárló között. 

Elérhetővé tesszük számodra, hogy az itthon még nem kapható termékek még a megjelenés előtt csak pár kattintásra legyenek Tőled!

Versenyképes árakon, teljes ügyintézést biztosítva, egy magyar felületen keresztül segítjük, hogy az álmaid elérhető közelségbe kerüljenek, legyen szó egy új mobilról, tabletről vagy a lakás otthonosabbá tételéről!

Ki a fő célcsoportunk?

Elsősorban Ti, azaz a 18-59 év közötti nők és férfiak, akik vágynak valami újra, egyedire!
 
Ti, akik olyan műszaki cikket vásárolnátok, ami eltér az itthoni tucat terméktől - szeretnétek valami jobbat, mint a megszokott! Keresitek a számotokra ideális tudással bíró telefont, tabletet vagy éppen okosórát, és mellé egy két bluetooth kiegészítőt, csecsebecsét, különlegesebb drónt a gyereknek.
 
Olyan embereknek szeretnénk segíteni a döntésben, akik:
  • nem akarnak/mernek külföldről rendelni, mert félnek hogy a pénzük elvész, elvesznének a garanciális ügyekben vagy
  • nem tudnak, mert nem tudják honnan válasszanak, nincs megfelelő angol tudásuk, nincs külön bankkártyájuk, hogy Kínából rendeljenek teljesen közvetlen 

ugyanakkor mégis szeretnének változtatni, tudatosabban választani és megismerkedni azzal a hatalmas kínálattal, ami egyébként nélkülünk nem lenne elérhető számukra!

Mivel segítünk Téged?

A teljesség igénye nélkül elsősorban a fő feladatunk, hogy kiszolgáljuk az igényeidet, de emellett olyan szolgáltatásokkal is szeretnénk a kedvedben járni, amelyek segítségével, akár hosszútávú, bizalmas, üzleti kapcsolatot alakíthatunk ki Veled!

  • Elérhetővé tesszük számodra a kínálatot! Lehetővé tesszük a számodra, hogy a saját anyanyelveden megtaláld az áhított terméket és átlátható, hasznos információkkal látunk el a termékleírásokban.
     
  • Spórolunk neked! Biztosítunk egy számlaszámot (vagy kártyás fizetést) ahhoz, hogy ne más pénznemben kelljen utalást kezdeményezned, így elkerülheted az ezzel felmerülő banki extra kiadásokat!
     
  • Időt és energiát takarítunk meg számodra! Ha véletlenül vámolásra kerül a sor, neked csak alapvető feladataid vannak (például jelzed) mi pedig mindent elintézünk helyetted így nem kell rohangásznod, hanem csak várnod a csomagot! 2021 július 1-től pedig ez már automatikusan történik.
     
  • Kényelmes és rugalmas ügyintézéssel várunk! Több csatornán elérhető ügyfélszolgálattal tesszük lehetővé, hogy minden kérdésedre a Neked legmegfelelőbb módon kaphass válaszokat!
     
  • Tanítunk! Olyan plusz tudás birtokába kerülhetsz, amelyeket sok weboldal nem szívesen oszt meg veled - tapasztalatok a termékekről, speciális tulajdonságok, tippek a választáshoz, tanácsok és felvilágosítás a rendelések menetéről, kötelezettségekről, lehetőségeidről - azaz minden információt átadunk, hogy máskor is biztonsággal vásárolhass külföldről!
     
  • Segítünk! Amennyiben garanciális vagy egyéb probléma merülne fel segítünk a megoldásban, veled együttműködve megkeressük az ideális megoldást, hatékonyan és gyorsan!

Hogyan működik a Fizetés és szállítás?

Mivel gyakorlatilag külföldi cégtől rendeled meg a terméket, így már meg szokott módon előre kell fizetni a vételárat. Sajnos külföldről nem megoldott az utánvétes szállítási lehetőség, így mindenképpen csak előreutalással lehet vásárolni.

Két féle opciót javaslunk az előreutalásnál: banki átutalás (vagy befizetés), vagy a Bankkártya/Barion lehetősége. A Bariont mindenképpen javasoljuk, ha rendszeresen tervezel rendeléseket leadni bárhol, hiszen az átutalási idő is lerövidül, valamint több biztonsági megoldást is kínál díjmentesen számodra, hogy biztos lehess az üzlet sikerességében!

Amint az összeg hozzánk beérkezik, megrendeljük számodra az eladótól a terméket. A szállítási idő a termék feladásától számított 10-20 munkanap! Az esetek 85-90%-ában a termékek időben megérkeznek a vásárlókhoz, azonban a nemzetközi ünnepek és egyéb események befolyásolhatják.

Az esetek 10%-ában sajnos a termék 20 munkanapon túl érkezik. Azon ritka esetben, ha a terméket nem kapod meg időben, kérlek jelezd ezt nekünk, hogy utánakérdezhessünk az eladónál, így utána tudunk járni, hol áll a termék.

Amennyiben, a termék a feladást követően 60 naptári követően sem érkezik meg, az eladónak is jeleznünk kell a problémát, ilyen esetekben díjmentesen újraküldi a terméket, vagy a pénzvisszafizetéssel lehet élni.

A pénzvisszafizetésről bővebben lejjebb olvashatsz. Fontos! Rendelés feldolgozás: Miután leadtad rendelésed és elutaltad a vételárat, mi közvetítjük azt külföldi partnereinknek.

Általában 1-4 munkanap telik el mire ezt ők feldolgozzák és feladják a csomagot, tehát ezt az időt rá kell számolni a szállítási időre! A feldolgozási időt a termék készlet státusza befolyásolja a leginkább.

Készlet: A termékek általában ~80%-a van partnerünknél raktáron, melyet 1-2 napon belül fel tudnak adni, ~15%-a van beszerzés alatt, mely esetben 5 munkanap alatt kerül a raktárba és eztán adják fel, valamint körülbelül ~5%-a a termékeknek nem rendelhető belátható időn belül.

Ez utóbbit heti rendszerességgel igyekszünk frissíteni és az adott terméket "nem rendelhető" státuszba tenni. Mivel ezt teljesen naprakészen nem tudjuk frissíteni, előfordulhat, hogy csak a vételár elutalása után tudjuk jelezni, hogy a rendelt termék sajnos jelenleg nem rendelhető, ebben az esetben lehet módosítani a megrendelést, vagy visszautaljuk a teljes vételárat minden további nélkül.

Ki küldi részemre a számlát?

A számla igen fontos dokumentum! A számla kiállítását az eladó köteles elvégezni, jelen esetben az Everbuying Co. Ltd készíti el a számlát részedre, amelyet a termékkel együtt kell tennie a csomagba, így a csomag kell, hogy tartalmazzon!

Amennyiben egy adott Cég részére szeretnél vásárolni (például céges mobiltelefont), úgy számolj azzal, hogy gyakorlatilag egy külföldi árubeszerzést valósítasz meg.

Könyvelődnek előre jelezd, hogy lehetséges-e nálad nemzetközi számla lekönyvelése.

Micsoda az a Barion?

A BARION egy védett számlarendszer, ami védi bankszámlánk, kártyánk adatait vásárláskor, illetve rendelkezik ún. Chargeback funkcióval, amivel a pénzt visszalehet fordítani, abban az esetben, ha nem teljesül a rendelés.

A visszafizetési garancia esetén is mindenképpen javasoljuk a Barion szolgáltatását, hiszen a leggyorsabban kerül hozzád az összeg, amelyet akár a bankszámládra utalhatsz díjmentesen, vagy akár vásárlást is indíthatsz ismét.

Garancia mire van?

Garancia a törvényben meghatározott keretek között érvényesíthető, amelyet a mindenkori hatályos ÁSZF is tartalmaz az oldalunkon! Jó hír, hogy mindössze 10,000Ft termék vételár felett már egy év biztosított.

Hogy érvényesíthető a garancia?

Garanciális ügyekben a számlát kiállító cég köteles eljárni. Amennyiben ez a cég külföldi, mint jelen esetünkben is, a cégnek rendelkeznie kell egy magyarországi ügyfélszolgálattal.

Ezen ügyfélszolgálat tudja a hatályos jogszabályoknak megfelelően kezelni az internetes értékesítésből eredő esetleges garanciális, vagy egyéb problémákat.

Hogy működik?

Első lépés: Tehát, azon ritka esetben, ha valamilyen garanciális probléma merülne fel, kérjük azonnal jelezd ezt nekünk e-mailben, amelynek a tárgya legyen a rendelési szám, és a leírásban a probléma, amiben segíthetünk! Rengeteg időt megspórolsz a folyamattal, ha egyből videós szemléltetést is csatolsz leveledben a hibáról. Ekkor, ha szükséges mi bekérjük tőled a papírokat, képeket stb, majd továbbítjuk a problémát az eladó felé, aki elmondja a lehetőségeket.

Mindeközben, ha a probléma akár helyben is orvosolható- okostelefonok, tabletek esetében, tudunk ajánlani számodra egy szervizes partnercéget is, aki telefonon ingyen segítségedre lehet, illetve alacsony díjszabás mellett, akár orvosolja is a problémádat.

Második lépés: A garancia érvényesítésének feltétele az, hogy mindenképpen az eladóhoz kell eljuttatni a terméket - azaz ugyanaz az eljárás, mintha máshol vásárolnál. A postán egy okostelefon visszaküldésére (500g-ig nemzetközi ajánlott küldemény) körülbelül 3500Ft-ot kérnek el. A visszakülött csomag másfél hét alatt ér ki, de úgyis online nyomkövethető lesz.

Harmadik lépés: Az eladó, amint kézbe veszi a hibás terméket jelzi nekünk a várható javítási/csere időt. A kinti javítás általános ideje 15 nap.

Negyedik lépés: Sikeres javítás/csere után küldik vissza Neked a terméket. Nyomkövetéssel, így online figyelheted mikor érkezik.

Pénzvisszafizetési feltételek?

Természetesen az elállás joga megillet a hatályos és érvényben lévő kormányrendelet szerint a kézhezvételtől számított 14 napon belül, mindenféle indoklás nélkül.

Mivel közted, mint Vásárló és az EVERBUYING Co. Ltd között, mint forgalmazó jött létre a vásárlási kapcsolat, ezért az elállási jogodat is a forgalmazóval szemben tudod érvényesíteni.

Az elállási kérelmed azolcsosag.hu részére elküldened e-mailben a kézhezvételtől számított 14 napon belül. Ha nekünk küldöd az elállási nyilatkozatod, mi azt továbbítjuk a forgalmazó részére.

Ekkor a forgalmazó, azaz az eladó jelzi, hogy hova kell küldened a terméket, ami az ő székhelye! Azaz az elállás esetén is Kínába kell érkeznie a terméknek. Amint a termék megérkezik hozzá, azonnal, de legkésőbb 14 napon belül megtörténik a visszautalás részedre ugyanazon a módon, amelyen fizettél.

Nagyon fontos megjegyezni, hogy minden esetben e szerint kell eljárni, azaz a termék vissza kell, hogy kerüljön az eladóhoz, aki visszautalja a vételárat!

Az oldal tetejére